5p: Litt vanskelig å forstå bildet og budskapet.
8p: Her skjer det noe i alle hjørner, til sammen gir det en helhet.
8p: Morsomt bilde, der plakatfigurene spiller på lag med plakatarbeiderne. Det skjer fler ting i bildet og figuren til høyre holde øye med det som foregår.
9p: Et spennende gatefoto der en ser arbeidere jobbe med reklame. Det hadde ikke blitt det samme uten reklamebakgrunnen de jobber på, så bra fanget!
5p: Litt vanskelig å forstå bildet og budskapet.
8p: Her skjer det noe i alle hjørner, til sammen gir det en helhet.
8p: Morsomt bilde, der plakatfigurene spiller på lag med plakatarbeiderne. Det skjer fler ting i bildet og figuren til høyre holde øye med det som foregår.
9p: Et spennende gatefoto der en ser arbeidere jobbe med reklame. Det hadde ikke blitt det samme uten reklamebakgrunnen de jobber på, så bra fanget!
6p: Et flott decisive moment bilde mellom to personer. Bilde når dessverre ikke helt opp, da sort hvitt konverteringen er litt flat og kjedelig. Neste gang tenkt på og ikke kutte ting som feks litt av bootsen til cowboyen.
6p: Herlig situasjon med fin kontakt mellom personene. Flott blikk! Bildet virker noe blast og kontrastløst.
7p: Godt sett, den elegante skopusseren i kontrast mot den litt mer avslappet kledde kunden, fin kontakt mellom dem.
9p: Et morsomt bilde, der skopusseren er den velkledde, samtidig som det åpenbart inngås en avtale om et eller annet. Et godt gatefoto, der fotografen er tett på.
6p: Et flott decisive moment bilde mellom to personer. Bilde når dessverre ikke helt opp, da sort hvitt konverteringen er litt flat og kjedelig. Neste gang tenkt på og ikke kutte ting som feks litt av bootsen til cowboyen.
6p: Herlig situasjon med fin kontakt mellom personene. Flott blikk! Bildet virker noe blast og kontrastløst.
7p: Godt sett, den elegante skopusseren i kontrast mot den litt mer avslappet kledde kunden, fin kontakt mellom dem.
9p: Et morsomt bilde, der skopusseren er den velkledde, samtidig som det åpenbart inngås en avtale om et eller annet. Et godt gatefoto, der fotografen er tett på.
5p: Elegant bilde, men gir meg ikke den helt store gatefølelsen.
5p: Fin komposisjon, fine linjer og fin bruk av B&W.
9p: Et flott gatefoto med ledene linjer, flott sort/hvitt konvertering. Om jeg skal pirke så hadde det vert spenndene og sett hvordan bilde hadde blitt hadde det vert tatt fra et lavere perspektiv.
9p: Lekkert komponert, fine linjer, perfekt i svart/hvit. Kunne ønske meg noe mørkere i øvre del.
5p: Elegant bilde, men gir meg ikke den helt store gatefølelsen.
5p: Fin komposisjon, fine linjer og fin bruk av B&W.
9p: Et flott gatefoto med ledene linjer, flott sort/hvitt konvertering. Om jeg skal pirke så hadde det vert spenndene og sett hvordan bilde hadde blitt hadde det vert tatt fra et lavere perspektiv.
9p: Lekkert komponert, fine linjer, perfekt i svart/hvit. Kunne ønske meg noe mørkere i øvre del.
4p: Ekspeditøren er mer opptatt av mobilen enn kunden.
9p: Hoftesvingen på kunden gjør mer enn halve bildet. Fin situasjon innenfor teamet.
9p: Lekkert gatefoto. Enkelt og stilrent. Kontrasten mellom det mørke ute og lyse inni bilen står godt mot hverandre. Ville vurdert en enda litt tettere crop for å unngå det lyse felte oppe til venstre.
4p: Ekspeditøren er mer opptatt av mobilen enn kunden.
9p: Hoftesvingen på kunden gjør mer enn halve bildet. Fin situasjon innenfor teamet.
9p: Lekkert gatefoto. Enkelt og stilrent. Kontrasten mellom det mørke ute og lyse inni bilen står godt mot hverandre. Ville vurdert en enda litt tettere crop for å unngå det lyse felte oppe til venstre.
5p: Artig valg med fokus på såpe bobla og ikke ha alt i foku.
6p: Surrealistisk morsomt.
7p: Kreativt løst, fin bevegelse
9p: Flott fanget og morsomt med barna som kommer løpende etter i bakgrunnen. Kunne hatt mer dybdeskarphet, for å inkludere barna mer i bildet.
5p: Artig valg med fokus på såpe bobla og ikke ha alt i foku.
6p: Surrealistisk morsomt.
7p: Kreativt løst, fin bevegelse
9p: Flott fanget og morsomt med barna som kommer løpende etter i bakgrunnen. Kunne hatt mer dybdeskarphet, for å inkludere barna mer i bildet.
6p: Et bilde jeg ikke er helt sikker på hva jeg syntes om. Katten utgjør forskjellen. Farger verdig Steve McCurry.
6p: Fin fargebruk og flotte kontraster. Katten er med og løfter bilde litt. Ville vurdert og croppet vekk litt på høyre side.
8p: Her stemmer det meste, varme farger tv mot kjølige th, katten uberørt i sentrum og det ene skråblikket over skulderen.
6p: Et bilde jeg ikke er helt sikker på hva jeg syntes om. Katten utgjør forskjellen. Farger verdig Steve McCurry.
6p: Fin fargebruk og flotte kontraster. Katten er med og løfter bilde litt. Ville vurdert og croppet vekk litt på høyre side.
8p: Her stemmer det meste, varme farger tv mot kjølige th, katten uberørt i sentrum og det ene skråblikket over skulderen.
5p: Et tøft uttrykk, men det skjer ikke noe spesielt. Tøft med kombinasjonen av folk i bevegelse og stillestående.
6p: Et flott miljø bilde. Her er det mye som skjer, jeg likte at du hadde klart og fått han i svart dress omtrent skarp i det lyse felte på gulvet. Ville forsøkt en runde i photoshop wide angel correction og sett om jeg fekk retta opp lijene bak i lokalet.
7p: Her føler du travelheten i en jernbanehall, rettere linjer i søylene ville hevet bildet ytterligere.
7p: Legendarisk location. Fin bruk av lang lukkertid.Mannen i dress er viktig!
5p: Et tøft uttrykk, men det skjer ikke noe spesielt. Tøft med kombinasjonen av folk i bevegelse og stillestående.
6p: Et flott miljø bilde. Her er det mye som skjer, jeg likte at du hadde klart og fått han i svart dress omtrent skarp i det lyse felte på gulvet. Ville forsøkt en runde i photoshop wide angel correction og sett om jeg fekk retta opp lijene bak i lokalet.
7p: Her føler du travelheten i en jernbanehall, rettere linjer i søylene ville hevet bildet ytterligere.
7p: Legendarisk location. Fin bruk av lang lukkertid.Mannen i dress er viktig!
5p: Et klassisk sepia gatefoto med en gatemusikant, som jeg ikke finner noe gale med. Teknisk bra. Musikanten sitter der og gatelivet passerer. Det blir lysmessig litt kjedelig, og det blir for "vanlig" til å nå helt opp.
7p: God komposisjon, fint miljø.
8p: Ensom musiker i skyggen med masse liv og røre i sollyset på den andre siden av gaten. Fint komponert bilde.
5p: Et klassisk sepia gatefoto med en gatemusikant, som jeg ikke finner noe gale med. Teknisk bra. Musikanten sitter der og gatelivet passerer. Det blir lysmessig litt kjedelig, og det blir for "vanlig" til å nå helt opp.
7p: God komposisjon, fint miljø.
8p: Ensom musiker i skyggen med masse liv og røre i sollyset på den andre siden av gaten. Fint komponert bilde.
5p: Humor og sjarm i massevis! Det skjer litt lite i høyre del.
6p: Et godt gatefoto skal fange et øyeblikk. Det behøver ikke å være på gata. Dette bildet fanger et pussig øyeblikk, på et offentlig toalett. Morsomt.
8p: Skjer vel ikke så ofte på gata, men jeg ler fortsatt, en kostelig situasjon som vel kan sies å skje i det offentlige rom - for herrer.
5p: Humor og sjarm i massevis! Det skjer litt lite i høyre del.
6p: Et godt gatefoto skal fange et øyeblikk. Det behøver ikke å være på gata. Dette bildet fanger et pussig øyeblikk, på et offentlig toalett. Morsomt.
8p: Skjer vel ikke så ofte på gata, men jeg ler fortsatt, en kostelig situasjon som vel kan sies å skje i det offentlige rom - for herrer.
5p: For å ha vært ordentlig bra, burde dybdeskarpheten vært større og damen i lyst burde hatt et litt skremt blikk på mannen med ljåen. Utsnittet kunne vært noe lavere, for å få fram spillet mellom mannen med ljåen og damen.
6p: Stilig bilde av mannen med ljåen. Ville forsøkt en variant der det var croppet enda litt mer inn fra venstre og dempet highlights i forgrunnen, som stjeler litt oppmerksomhet.
8p: Bisarr situasjon, ingen legger merke til Døden i sin kappe. Bra!
5p: For å ha vært ordentlig bra, burde dybdeskarpheten vært større og damen i lyst burde hatt et litt skremt blikk på mannen med ljåen. Utsnittet kunne vært noe lavere, for å få fram spillet mellom mannen med ljåen og damen.
6p: Stilig bilde av mannen med ljåen. Ville forsøkt en variant der det var croppet enda litt mer inn fra venstre og dempet highlights i forgrunnen, som stjeler litt oppmerksomhet.
8p: Bisarr situasjon, ingen legger merke til Døden i sin kappe. Bra!
4p: Fine linjer og fine farger, men lite handling. Det fanger vel heller ikke et øyeblikk som er noe spesielt.
6p: Fin linjeføring og gatemiljø bilde. Jeg trekker litt da det er veldig utbrent spesielt på høyre side, noe som tar oppmerksomheten litt.
6p: Hi key-bilde med masse spennende linjer og skyggevirkninger. Funker bra syns jeg.
6p: Litt for uskarp jogger, men fin bruk av High-key med en fargeklatt plassert helt riktig.
4p: Fine linjer og fine farger, men lite handling. Det fanger vel heller ikke et øyeblikk som er noe spesielt.
6p: Fin linjeføring og gatemiljø bilde. Jeg trekker litt da det er veldig utbrent spesielt på høyre side, noe som tar oppmerksomheten litt.
6p: Hi key-bilde med masse spennende linjer og skyggevirkninger. Funker bra syns jeg.
6p: Litt for uskarp jogger, men fin bruk av High-key med en fargeklatt plassert helt riktig.
5p: Morsomt perspektiv.
6p: Et flott decisive moment bilde mellom to personer.
7p: Et bilde med mye humor, spesielt den litt sure dama som stikker frem bak de to vennene som hilser blidt på hverandre.
5p: Morsomt perspektiv.
6p: Et flott decisive moment bilde mellom to personer.
7p: Et bilde med mye humor, spesielt den litt sure dama som stikker frem bak de to vennene som hilser blidt på hverandre.
1p: Dette er mer snikfotografering enn gatefotografering.
5p: Fint svart/hvitt-bilde med fine linjer. Skaper nysgjerrighet. Hvem er personen?
7p: Jeg likte kontrastene i bilde her, det sorte og det hvite, sort/hvitt konverteringen var god. Det var også fin struktur i muren rundt. Bilde når ikke helt opp, men får en til å undre litt hvorfor sitter personen gjemt bak murkanten der.
8p: Et bilde som vekker nysgjerrighet og forteller en historie uten å gi svaret. God flatebruk for denne typen fortelling.
1p: Dette er mer snikfotografering enn gatefotografering.
5p: Fint svart/hvitt-bilde med fine linjer. Skaper nysgjerrighet. Hvem er personen?
7p: Jeg likte kontrastene i bilde her, det sorte og det hvite, sort/hvitt konverteringen var god. Det var også fin struktur i muren rundt. Bilde når ikke helt opp, men får en til å undre litt hvorfor sitter personen gjemt bak murkanten der.
8p: Et bilde som vekker nysgjerrighet og forteller en historie uten å gi svaret. God flatebruk for denne typen fortelling.
2p: Dette bilde når ikke opp grunnet en veldig grumsete kvalitet.
3p: En fin situasjon og fine fargetoner. Etterbehandlingen (?) gjør at den tekniske kvaliteten blir svak og dominerende ved vurderingen.
7p: Et bilde jeg måtte se noen ganger. Har endt opp med å syntes det er ganske kult. To gatepiker i en folketom by, som underholder seg med mobiltlf.?
8p: Fin plassering av jentene og deres klær i glade farger mot forfallet i resten av bildet. Her passer det å bryte regelen om det gyldne snitt, da blir kontrasten enda større.
2p: Dette bilde når ikke opp grunnet en veldig grumsete kvalitet.
3p: En fin situasjon og fine fargetoner. Etterbehandlingen (?) gjør at den tekniske kvaliteten blir svak og dominerende ved vurderingen.
7p: Et bilde jeg måtte se noen ganger. Har endt opp med å syntes det er ganske kult. To gatepiker i en folketom by, som underholder seg med mobiltlf.?
8p: Fin plassering av jentene og deres klær i glade farger mot forfallet i resten av bildet. Her passer det å bryte regelen om det gyldne snitt, da blir kontrasten enda større.
1p: En mann som står rett opp og ned og ser en annen vei. Ganske uinteressant.
6p: Innelukket i sin egen verden - eller lukket ute fra den? Bildet vekker nysgjerrighet.
8p: Flott gatefoto portrett. Jeg likte lyset på dette bilde og linjene til skyggene. Tror dette kunne ha fungert i sort/hvittogså.
1p: En mann som står rett opp og ned og ser en annen vei. Ganske uinteressant.
6p: Innelukket i sin egen verden - eller lukket ute fra den? Bildet vekker nysgjerrighet.
8p: Flott gatefoto portrett. Jeg likte lyset på dette bilde og linjene til skyggene. Tror dette kunne ha fungert i sort/hvittogså.
1p: Et midtstilt menneske, ganske langt unna, med kuttede ben og koffert.
4p: Personen blir veldig midtstilt, ville ha klippet litt fra høyre side. Rekkverket som går gjennom personen ødlegger dessverre bilde for meg.
6p: Spennende komposisjon hvor regler brytes. En historie - hvor skal hun?
8p: Også her et stilrent og elegant bilde, og du blir litt nysgjerrig på hva personen ser på.
1p: Et midtstilt menneske, ganske langt unna, med kuttede ben og koffert.
4p: Personen blir veldig midtstilt, ville ha klippet litt fra høyre side. Rekkverket som går gjennom personen ødlegger dessverre bilde for meg.
6p: Spennende komposisjon hvor regler brytes. En historie - hvor skal hun?
8p: Også her et stilrent og elegant bilde, og du blir litt nysgjerrig på hva personen ser på.
5p: Bra sett med skygger og linjer. Hadde vert artig om du hadde klart og fått med personen til høyres skygge også.
5p: Spennende og kreativt bilde, fin lek med skygger. Blir nysgjerrig - hvem er dette?
7p: Skyggelek med fine linjer.
5p: Bra sett med skygger og linjer. Hadde vert artig om du hadde klart og fått med personen til høyres skygge også.
5p: Spennende og kreativt bilde, fin lek med skygger. Blir nysgjerrig - hvem er dette?
7p: Skyggelek med fine linjer.
2p: Nok et med ryggen til. Ingen kontakt eller spenning.
4p: Blir litt for hardt lys og for mye fokus på den blå himmelen og det som ligger utover i den retningen til at det når opp.
8p: Stilrent og elegant,
2p: Nok et med ryggen til. Ingen kontakt eller spenning.
4p: Blir litt for hardt lys og for mye fokus på den blå himmelen og det som ligger utover i den retningen til at det når opp.
8p: Stilrent og elegant,
4p: Byliv, ja, men det forteller meg lite annet enn at det ikke var den T-banen han skulle ha.
4p: Siste mann hjem. Lite utfordrende. Det er ingen kontakt.
5p: Tankene går mot ensomhet, Fine linjer og god plassering av mannen. Litt lengre lukkertid hadde gjort seg
4p: Byliv, ja, men det forteller meg lite annet enn at det ikke var den T-banen han skulle ha.
4p: Siste mann hjem. Lite utfordrende. Det er ingen kontakt.
5p: Tankene går mot ensomhet, Fine linjer og god plassering av mannen. Litt lengre lukkertid hadde gjort seg
3p: Mer arkitektur enn gatefoto.
4p: Fanget meg ikke helt, en bro med mennesker i bakgrunnen er ikke nok til å lage et ekte gatebilde.
6p: Fin linjeføring her, syntes at personene var litt for langt borte, kunne vert verdt og vente til du fikk noen litt nærmere.
6p: Fine linjer som skaper dragning inn i bildet. Kvadratisk passer godt.
3p: Mer arkitektur enn gatefoto.
4p: Fanget meg ikke helt, en bro med mennesker i bakgrunnen er ikke nok til å lage et ekte gatebilde.
6p: Fin linjeføring her, syntes at personene var litt for langt borte, kunne vert verdt og vente til du fikk noen litt nærmere.
6p: Fine linjer som skaper dragning inn i bildet. Kvadratisk passer godt.
3p: Mange elementer i bildet, men lite samspill mellom disse.
4p: Morsomt med sagwayen og hestevognen i samme bilde. Men det burde vært beskjært strammere, for å få frem nettopp det. Langt hold og litt rotete.
5p: Du må se en stund for å få med deg alle detaljene, her ville "less" absolutt vært "more" - bare segway-kjøreren og hesten.
5p: Moderne møter gammel artig konsept. Det blir litt for kjedelig lys til at bilde når opp i toppen. Ville også ha flyttet kamera ørlite når jeg tok bilde så hode til han på segwayen ikke vokste inn i søylen.
3p: Mange elementer i bildet, men lite samspill mellom disse.
4p: Morsomt med sagwayen og hestevognen i samme bilde. Men det burde vært beskjært strammere, for å få frem nettopp det. Langt hold og litt rotete.
5p: Du må se en stund for å få med deg alle detaljene, her ville "less" absolutt vært "more" - bare segway-kjøreren og hesten.
5p: Moderne møter gammel artig konsept. Det blir litt for kjedelig lys til at bilde når opp i toppen. Ville også ha flyttet kamera ørlite når jeg tok bilde så hode til han på segwayen ikke vokste inn i søylen.
3p: Dette når ikke opp, da jeg syntes det var veldig hardt lys, og litt dårlig kvalitet over bilde. Byggene bak heller også.
4p: Fin diagonal og mennesker som skaper spenning i bildet. Overeksponering og uskarphet trekker ned.
7p: Elegant og god bruk av tilnærmet high-key,
3p: Dette når ikke opp, da jeg syntes det var veldig hardt lys, og litt dårlig kvalitet over bilde. Byggene bak heller også.
4p: Fin diagonal og mennesker som skaper spenning i bildet. Overeksponering og uskarphet trekker ned.
7p: Elegant og god bruk av tilnærmet high-key,
2p: To mennesker som diskuterer, men ikke så mye mer.
5p: Artig øyeblikksbilde her ville jeg croppet enda tettere på for å få fram utrykket til henne i blått bedre.
5p: Et standpunkt litt lenger tv ville fått begge damene innenfor fontenen og mindre av hustakene bak. Men godt sett i prinsippet.
2p: To mennesker som diskuterer, men ikke så mye mer.
5p: Artig øyeblikksbilde her ville jeg croppet enda tettere på for å få fram utrykket til henne i blått bedre.
5p: Et standpunkt litt lenger tv ville fått begge damene innenfor fontenen og mindre av hustakene bak. Men godt sett i prinsippet.
3p: Et spennende bilde jeg så lenge og mange ganger på. Lysekrona blir veldig dominerende.
4p: Er med på tanken med refleksjoner og speilinger, men føler at lyset stjeler for mye fokus, så det når dessverre ikke helt opp.
4p: Litt for mange detaljer til at noe fremtrer som hovedmotiv.
5p: Dette er veldig nær å være veldig bra. Det bommer ørlite på timing og komposisjon.
3p: Et spennende bilde jeg så lenge og mange ganger på. Lysekrona blir veldig dominerende.
4p: Er med på tanken med refleksjoner og speilinger, men føler at lyset stjeler for mye fokus, så det når dessverre ikke helt opp.
4p: Litt for mange detaljer til at noe fremtrer som hovedmotiv.
5p: Dette er veldig nær å være veldig bra. Det bommer ørlite på timing og komposisjon.
2p: En avfotografering av en tigger, gir meg lite - bare en følelse av å være kikker.
4p: Et pussig bilde av en tigger som sovner på vakt. Et bilde en skal være litt varsom med, da det veldig tydelig utleverer et enkeltindivid.
4p: Rett på, ingen fortelling. Bare en ren gjengivelse av et menneske på livets skyggeside.
2p: En avfotografering av en tigger, gir meg lite - bare en følelse av å være kikker.
4p: Et pussig bilde av en tigger som sovner på vakt. Et bilde en skal være litt varsom med, da det veldig tydelig utleverer et enkeltindivid.
4p: Rett på, ingen fortelling. Bare en ren gjengivelse av et menneske på livets skyggeside.
1p: Handlingen går vekk fra fotografen, det er ingen kontakt mellom subjektene og det blir bare et bilde fra gaten.
3p: Jeg er nok ingen fan av bilder av tiggere, som ikke har noe annet ved seg.
5p: Et gatefoto som viser en tigger, det føler jeg at jeg veldig ofte har sett. Du har løst oppgaven og er innenfor, men det blir ikke spennende nok til at du når helt opp.
5p: Velkjent situasjon, men han som går forbi og utstillingsvinduet med siste mote bak Men jeg føler ikke at jeg virkelig får "inn i" situasjonen. Generelt er slike bilder en vanskelig balansegang mellom mellom uthenging og realisme.
1p: Handlingen går vekk fra fotografen, det er ingen kontakt mellom subjektene og det blir bare et bilde fra gaten.
3p: Jeg er nok ingen fan av bilder av tiggere, som ikke har noe annet ved seg.
5p: Et gatefoto som viser en tigger, det føler jeg at jeg veldig ofte har sett. Du har løst oppgaven og er innenfor, men det blir ikke spennende nok til at du når helt opp.
5p: Velkjent situasjon, men han som går forbi og utstillingsvinduet med siste mote bak Men jeg føler ikke at jeg virkelig får "inn i" situasjonen. Generelt er slike bilder en vanskelig balansegang mellom mellom uthenging og realisme.
4p: En arbeidende servitør/kokk i rampelyset omgitt av en sirkel av kunder i mørket. Elegant komposisjon. Men ikke et bilde jeg vil huske veldig lenge.
4p: En arbeidende servitør/kokk i rampelyset omgitt av en sirkel av kunder i mørket. Elegant komposisjon. Men ikke et bilde jeg vil huske veldig lenge.
1p: Det skjer ikke noe spesielt og alle har (stort sett ryggen til. Det er ingen kontakt.
4p: Gateliv absolutt, men litt vel kaotisk. Den store brune vesken ender med å bli det blikket fester seg ved.
4p: Her skjer det mye, såpass mye at det blir vanskelig å feste blikket på noe.Vanskelig lys med mye kontrast.
1p: Det skjer ikke noe spesielt og alle har (stort sett ryggen til. Det er ingen kontakt.
4p: Gateliv absolutt, men litt vel kaotisk. Den store brune vesken ender med å bli det blikket fester seg ved.
4p: Her skjer det mye, såpass mye at det blir vanskelig å feste blikket på noe.Vanskelig lys med mye kontrast.
1p: Dette er to mennesker, med ryggen til, som går gjennom en gate. Ingen kontakt, ingen spenning, ingen historie.
4p: Likte veldig godt fargene og gatemiljøet her, de to personene trekker opp for å skape miljøet. Rekkverket til venstre stjeler dessvere for mye oppmerksomhet til at bilde når opp i toppen.
4p: Litt vel tradisjonelt feriebilde, been there, done that, til helt å nå opp.
1p: Dette er to mennesker, med ryggen til, som går gjennom en gate. Ingen kontakt, ingen spenning, ingen historie.
4p: Likte veldig godt fargene og gatemiljøet her, de to personene trekker opp for å skape miljøet. Rekkverket til venstre stjeler dessvere for mye oppmerksomhet til at bilde når opp i toppen.
4p: Litt vel tradisjonelt feriebilde, been there, done that, til helt å nå opp.
1p: Her er det ingen handling, intet øyeblikk, men bare tre hus, med noen blomster foran.
2p: Vanskelig å få tak i budskapet i bildet. Det er vel primært et bilde av en klatrerose.
3p: En del av poenget med gateliv er mellom-menneskelige relasjoner, byliv. Her mangler det.
1p: Her er det ingen handling, intet øyeblikk, men bare tre hus, med noen blomster foran.
2p: Vanskelig å få tak i budskapet i bildet. Det er vel primært et bilde av en klatrerose.
3p: En del av poenget med gateliv er mellom-menneskelige relasjoner, byliv. Her mangler det.
2p: Krevende lys. Damen på venstre side tar oppmerksomhet fra hovedmotivet.
3p: Er ikke noe å si på kvaliteten til bilde, hesten er klar og fin, men det blir for vanlig i forhold til de andre bildene.
3p: Ingenting i bilder gir meg følelse av gateliv, byliv,, eller noe annet som forteller om situasjon og sted. Bildet kunne vært tatt nårsomhelst og hvorsomhelst.
2p: Krevende lys. Damen på venstre side tar oppmerksomhet fra hovedmotivet.
3p: Er ikke noe å si på kvaliteten til bilde, hesten er klar og fin, men det blir for vanlig i forhold til de andre bildene.
3p: Ingenting i bilder gir meg følelse av gateliv, byliv,, eller noe annet som forteller om situasjon og sted. Bildet kunne vært tatt nårsomhelst og hvorsomhelst.